- Edelsteen winkel
- Agenda & activiteiten
- Bestellen & betalen
- Verzending & bezorging
- Retourneren & garantie
- Veelgestelde vragen
- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacyverklaring
- Disclaimer
Bestellen & betalen
> Bestellen
Een bestelling plaatsen doe je zo:
Stap 1: artikelen toevoegen
Plaats je artikel(en) in de winkelmand.
Let op! Artikelen in je winkelmand zijn niet gereserveerd. Pas wanneer je bestelling is betaald worden de artikelen gereserveerd. Heb je gekozen voor bankoverschrijving bij het afronden van je bestelling? Dan zijn de bestelde artikelen wél gereserveerd.
Stap 2: winkelmand
Pas hier de hoeveelheden van je artikel(en) aan. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren.
Stap 3: klant
Kies of je als gast de bestelling wilt afronden of een account wilt aanmaken (ben je al ingelogd? Dan sla je automatisch deze stap over).
Stap 4: gegevens
Vul hier je gegevens in. Ben je ingelogd met je account? Dan zijn deze al voor je ingevuld.
Stap 5: verzendmethode
Kies wat jou het beste uitkomt: laten bezorgen of zelf ophalen bij een PostNL locatie.
NB: Laat "Naar dit adres verzenden" aangevinkt staan, ook als je je pakket op een PostNL locatie gaat ophalen.
Bij bezorgen kies je voor een enveloppe (zonder Track&Trace), een brievenbuspakje (met Track&Trace) of pakket van PostNL (met Track&Trace). Als de bestelling niet door de brievenbus past, dan kun je hier alleen voor een pakket kiezen. Dit geldt ook voor bestellingen naar het buitenland (met uitzondering van Duitsland).
Wil je het pakket ophalen bij een PostNL locatie? Kies hier zelf de PostNL locatie, de dichtstbijzijnde locatie staat al voor je ingevuld.
Stap 6: betalen
Kies hier voor de gewenste betaalmethode. Betaal je met iDEAL? Vergeet dan niet na je bestelling op ‘Betaling afronden’ te klikken.
Stap 7: controleren
Check nog een laatste keer of alle gegevens kloppen. Heb je nog opmerkingen of verzoeken? Dan kun je die hier aangeven.
Je rondt je bestelling af door op "Kopen" te klikken, hiermee ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van de bestelling.
> Bestelling annuleren
Wil je een artikel uit je bestelling of de gehele bestelling annuleren? Dat kan kosteloos. Meld ons dit zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail en vermeld hierbij je ordernummer.
Is je bestelling al verzonden? Dan kan deze helaas niet meer geannuleerd worden. Je kunt deze uiteraard wel binnen 14 dagen retourneren. De kosten van het retour sturen zijn dan wel voor eigen rekening.
> Betalen
Betalen doe je veilig op de volgende manieren:
- iDeal
- PayPal
- Bancontact
- Credit card (Master Card of Visa)
- Giropay
- Bankoverschrijving
Heb je een cadeaubon of kortingscode?
Vóórdat je op “Bestellen” klikt en het bestelproces in gaat, kun je in het winkelmandje de kortingscode of cadeauboncode invullen (linksboven in het beige vlak). Het korting bedrag wordt dan verrekenend met je bestelling. Het tegoed kan alleen in één keer besteed worden. Als het saldo van je cadeaubon onvoldoende is om je hele aankoop te betalen, dan kun je het restbedrag bijbetalen op de manier die jij wilt.